Zamiast nudy outsourcing

outsourcingOutsourcing, to określenie pochodzące z języka angielskiego, a oznaczające oddelegowanie określonych zadań w firmie do wykonania innej.

Kiedy go stosować?

Wiele zależy od tego, jakie się zastosuje podejście. Jeśli na przykład osoba prowadzi małą firmę, a planuje robić w niej zbyt wiele rzeczy, jest jakby zarówno prezesem, jak również i samo zatrudniającym się, wtedy może mieć za dużo obowiązków na swoich barkach, a to często nie wróży nic dobrego, a często także może spowodować bardzo szybkie przemęczenie i niecheć do działania i rozwoju własnej firmy.

Kolejnym dość dobrym przykładem może być brak odpowiedniego przygotowania do określonych zadań, wtedy wiadomo, że lepiej czegoś samemu nie robić, skoro inni są w stanie za niewielkie kwoty zrobić to o wiele lepiej.

Inne spojrzenie na temat

Czasem okreslone koncepcje w firmie przestają się sprawdzać, a przydałoby się nieco świeższe podejście do tematu. W takich przypadkach także pomocne może się okazaź zlecenie podwykonawstwa w celu poprawienia jakości, albo zwiększenia zainteresowania odbiorców określonymi usługami, albo produktami.

Wspieranie działań marketingowych

Jak się okazuje także przez outsourcing można wspierać działania marketingowe, a te mają za zadanie poprawiać nie tylko poziom sprzedaży, ale także wielu dodatkowych działań, także komunikacji i relacji z odbiorcami, co może skutkować długotrwałą współpracą, a dzięki temu pozyskaniem stałych zamówień.

Źródło: http://anita-zielke.pl

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *