Torby foliowe z nadrukiem – czy warto?
|Posiadasz sklep? A może prowadzisz własny biznes i zużywasz duże ilości toreb foliowych? One nie są ekologiczne, jednak dalej używane. Dlatego warto zastanowić się, czy warto posiadać swoje własne torby, z np. logo firmy? Czy to nie jest zbędny wydatek?
Torby foliowe używane są w największych marketach, ale i małych sklepach. Nie wyjdą tak szybko z użytkowania, ponieważ często zapominamy zabrać swoją eko torbę, a czasem do takiej foliowej torby coś też trzeba włożyć: jogurty, produkty mrożone i inne, które nie powinny mieć kontaktu z resztą żywności lub rzeczy, bo mogą np. poplamić, rozpaść się. Dlatego jeśli posiadasz swój sklep – nawet mały spożywczak, to zainteresuj się tematem folii z nadrukiem. To swoista reklama Twojej firmy. Warto w nią inwestować, właśnie w takich drobnych szczegółach.
Promocja to nie tylko reklamy, ulotki czy marketing szeptany. To również drobne rzeczy, za pomocą których przypominasz się swojemu klientowi. W każdym praktycznie domu istnieje szuflada lub półka, gdzie przechowuje się torby foliowe. Gdy za parę dni ktoś weźmie torbę z nadrukiem Twojego logo, przypomnisz mu o sobie. Taki drobny gest może zadecydować o tym, że następnym razem wejdzie do Twojego warzywniaka, a nie kobiety za rogiem. Utrwalanie marki w świadomości ludzi to proces. Dlatego warto zaczynać nie tylko od szyldów, ale i drobnych rzeczy: uśmiechy, jakości obsługi, bycia w internecie czy też właśnie torebki foliowe z nadrukiem. Takie skumulowanie działań przynieść może wiele dobrego.
Jeśli chcesz być bardziej ekologicznym, zamów torby, które posiadają wzmocnienia i starczą na dłużej. W ten sposób też możesz i siebie promować, jako osobę, która interesuje się ekologią i idzie z duchem czasu. Takie drobne rzeczy mają ogromny wpływ na to, jak firma, sklep lub każdy inny biznes jest postrzegany. Zaczynając działać na rynku lokalnym, dawaj lokalnej społeczności to, co najlepsze i zapisuj się w ich pamięci, by następnym razem to Ciebie odwiedzili, a nie Twoją wielką konkurencję.