Jak zrobić kampanię reklamową na dużą skalę?

workbookPowszechnie wiadomo jest, że reklama to konieczność, bo dzięki niej się sprzedaje, co może mieć wpływ nie tylko na poziom sprzedaży, ale także na możliwość pozyskania nowej grupy odbiorców i to na stałe.

Skuteczna kampania reklamowa

Przede wszystkim warto sobie na początku uświadomić, do kogo dana reklama ma być skierowana, to znaczy kto jest tą docelową grupą odbiorców. Czy są to osoby mające rodzinę, czy raczej single, czy może osoby uczące się, a jeśli tak, to na jakim poziomie edukacji. Kolejne ważne pytanie, to jaką branżę by można było określić jako powiązaną z naszą reklamą. Wiadomo, że produkty spożywcze fajnie jest reklamować na stronach na przykład z przepisami, albo na blogach parentingowych, jeśli są to produkty kierowane do całej rodziny.

Gdzie warto się reklamować?

Wydawać by się mogło, że wystarczy reklama w mediach społecznościowych, a także jeden kanał reklamowy. Nic podobnego, jeśli reklama ma być skierowana do dużej grupy odbiorców, to warto jest raczej skierować ją przez różne media, zarówno w mediach społecznościowych, jak i na blogach, mających grono stałych czytelników. Najlepiej jeśli jest to blog powiązany tematycznie i poruszający tematy związane z daną branżą, albo kategorią.

Sposób na automatyzację

Cały proces pozyskiwania blogerów do współpracy, można już zautomatyzować, dodać sobie określony budżet do panelu, a także nadzorować pracę poszczególnych blogerów, tak aby maksymalnie optymalizować swoje działania reklamowe. Ma to wiele zalet, po pierwsze blogi z danej branży znaleźć można w jednym panelu. Po drugie, każdy z nich praktycznie posiada inne IP serwera, gdyż zakładane są przez różnych wydawców, to dodatkowo poprawia jakość linków znajdujących się w artykułach. Każdy bloger ma także swoje własne zasięgi, inną grupę odbiorców, przez to także, że każdy nieco inaczej tworzy wpisy na swojego bloga, to także ma wypływ na zasięg kampanii reklamowej. Dodatkowo niektórzy blogerzy dodatkowo promują swoje wpisy w mediach społecznościowych, a to także wspomaga działania marketingowe i może zwiększyć grupę odbiorców danej reklamy kontekstowej.

Add a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *