Jak znaleźć skuteczne i darmowe medium reklamowe?
|Pracując w dziale marketingu, Agnieszka szukała skutecznego sposobu na reklamę najnowszych produktów. Jednak, wszystkie dodatkowe sposoby zawodziły, a sprzedaż „zamarła”, jak zaklęta.
Postanowiłam podpowiedzieć jej jeden z moich sposobów, na skuteczną reklamę, jaką jest własne biuro prasowe. To dzięki niemu, mamy możliwość opisywania własnych usług, a to co dzieje się potem, to prawdziwa magia.
– No dobrze, to jak to działa? – zapytała mnie Agnieszka
– Rejestrujesz się i wybierasz opcję e-PR od Publish Relations, tam ustawiasz logo, osobę do kontaktu, a potem może ona już publikować Wasze notatki
– A, jakie teksty, to mają być?
– Zwyczajne, produkujemy… które wpływa korzystnie na…
– I co, to wszystko? – dopytywała Aga
– Nie, potem zaznaczasz sobie opcję Centrum Prasowe i promocja oraz wybierasz kategorię, a także zasięg. Wasz artykuł zostanie rozesłany do dziennikarzy, zainteresowanych daną branżą, a że te teksty można przedrukowywać tylko z linkami, reklama może się rozejść dużo łatwiej i szybciej po sieci. Korzystam z tego medium dodatkowo.
– Dziękuję, to świetne rozwiązanie.